Державна автоматизована інформаційна система – Державний аграрний реєстр
Державна автоматизована інформаційна система – Державний аграрний реєстр
Сьогодні, реалізація програм державної підтримки АПК здійснюється шляхом подачі аграріями заявок на участь в програмах державної підтримки разом із пакетом документів до уповноваженого органу. Для цього, аграрію необхідно отримувати довідки, витяги з державних реєстрів та кадастрів, а також інші документи (відомості), якими держава вже володіє (копії статутів, паспортів). У рамках цих процесів завжди присутній людський фактор і обмежена ефективність опрацювання документів. Зокрема, на результативність негативно впливає недостатній рівень необхідних знань та компетенції в аграрія, в основному дрібного.
З метою удосконалення наявних відносин створюється Державний аграрний реєстр (ДАР) - державна автоматизована інформаційна система збирання, обліку, накопичення, оброблення та надання інформації про виробників сільськогосподарської продукції. Впровадження ДАР має на меті створення електронної інформаційної системи, функціональність якої дозволяє державі:
? здійснювати прозоре адміністрування, спрямування та розподіл коштів державної підтримки в АПК за допомогою електронних засобів;
? вести облік аграріїв-отримувачів державної допомоги;
? надавати зручні електронні сервіси аграріям, зокрема відображення у “кабінеті аграрія” інформації про землю, зареєстровані речові права оренди, а також зареєстрованих тварин;
? отримувати статистичну інформацію для органів державної влади та місцевого самоврядування, здійснювати комунікацію, тощо. З метою удосконалення наявних відносин створюється Державний аграрний реєстр (ДАР) - державна автоматизована інформаційна система збирання, обліку, накопичення, оброблення та надання інформації про виробників сільськогосподарської продукції. Впровадження ДАР має на меті створення електронної інформаційної системи, функціональність якої дозволяє державі:
? здійснювати прозоре адміністрування, спрямування та розподіл коштів державної підтримки в АПК за допомогою електронних засобів;
? вести облік аграріїв-отримувачів державної допомоги;
? надавати зручні електронні сервіси аграріям, зокрема відображення у “кабінеті аграрія” інформації про землю, зареєстровані речові права оренди, а також зареєстрованих тварин;
? отримувати статистичну інформацію для органів державної влади та місцевого самоврядування, здійснювати комунікацію, тощо.
Зареєструвавшись в ДАР, аграрій отримує такі переваги:
? Безпека Скористайтесь зручними електронними сервісами ДАР! Перевірте стан і виправите дані про власні і орендовані земельні ділянки. Ваш контроль і вчасна реакція на несанкціоновану зміну прав на землю знижує ризик рейдерства та зменшує шкоду, завдану через помилки в реєстрах.
? Зручність і швидкість Замовляйте та користуйтеся державними послугами онлайн! Через електронний кабінет аграрія і без зайвих паперів, подавайте заявки на виправлення помилок у кадастрі, не виходячи з дому.
? Поінформованість Будьте у фокусі держави при формуванні аграрної політики! Першими дізнавайтесь про майбутні урядові ініціативи, державні та регіональні програми підтримки агровиробників. Тільки зареєстровані у ДАР користувачі зможуть подавати онлайн заявки на участь!
? Простіший доступ до кредитів Говоріть з банкірами на рівних! У майбутньому за Вашою згодою, фінансові установи зможуть отримати вичерпну інформацію про Ваше господарство безпосередньо із ДАР. Це стане Вашою перевагою у перемовинах з банками та підвищить шанси отримати кредит і зменшити його вартість!
Для проведення процесу реєстрації Вам необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП) або скористатися системою BankID. Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - це електронні дані, які забезпечують цілісність документів та ідентифікують особу. Електронний підпис може зберігатися як підпис на “токені” чи захищеному носії інформації (флешці). За допомогою електронного підпису можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах, тощо. Документи з цим підписом мають таку ж юридичну силу, як і документи, підписані власноруч. Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів і надайте заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків. Повний перелік таких центрів за посиланням: (https://czo.gov.ua/ca-registry).
Щоб розпочати реєстрацію, перейдіть на домашню сторінку (https://www.ar.gov.ua/#home). Перед тим, як почати користуватися ДАР, необхідно зареєструватися в системі. Реєстрація відбувається за допомогою Інтегрованої системи електронної ідентифікації GovID (https://id.gov.ua/). Під час реєстрації потрібно вказати:
? особистий ключ електронного цифрового підпису, за допомогою якого відбувається ідентифікація користувача;
? ім’я і прізвище;
? адресу електронної пошти;
? іншу додаткову інформацію.
Винарська Ольга, начальник Звенигородського бюро правової допомоги Смілянського місцевого центру з надання БВПД
Щоб отримати юридичну консультацію або роз’яснення з правових питань:
– зателефонуйте на номер (04740) 21498 або на безкоштовний номер системи БПД 0 800-213-103
Державна автоматизована інформаційна система – Державний аграрний реєстр
Сьогодні, реалізація програм державної підтримки АПК здійснюється шляхом подачі аграріями заявок на участь в програмах державної підтримки разом із пакетом документів до уповноваженого органу. Для цього, аграрію необхідно отримувати довідки, витяги з державних реєстрів та кадастрів, а також інші документи (відомості), якими держава вже володіє (копії статутів, паспортів). У рамках цих процесів завжди присутній людський фактор і обмежена ефективність опрацювання документів. Зокрема, на результативність негативно впливає недостатній рівень необхідних знань та компетенції в аграрія, в основному дрібного.
З метою удосконалення наявних відносин створюється Державний аграрний реєстр (ДАР) - державна автоматизована інформаційна система збирання, обліку, накопичення, оброблення та надання інформації про виробників сільськогосподарської продукції. Впровадження ДАР має на меті створення електронної інформаційної системи, функціональність якої дозволяє державі:
? здійснювати прозоре адміністрування, спрямування та розподіл коштів державної підтримки в АПК за допомогою електронних засобів;
? вести облік аграріїв-отримувачів державної допомоги;
? надавати зручні електронні сервіси аграріям, зокрема відображення у “кабінеті аграрія” інформації про землю, зареєстровані речові права оренди, а також зареєстрованих тварин;
? отримувати статистичну інформацію для органів державної влади та місцевого самоврядування, здійснювати комунікацію, тощо. З метою удосконалення наявних відносин створюється Державний аграрний реєстр (ДАР) - державна автоматизована інформаційна система збирання, обліку, накопичення, оброблення та надання інформації про виробників сільськогосподарської продукції. Впровадження ДАР має на меті створення електронної інформаційної системи, функціональність якої дозволяє державі:
? здійснювати прозоре адміністрування, спрямування та розподіл коштів державної підтримки в АПК за допомогою електронних засобів;
? вести облік аграріїв-отримувачів державної допомоги;
? надавати зручні електронні сервіси аграріям, зокрема відображення у “кабінеті аграрія” інформації про землю, зареєстровані речові права оренди, а також зареєстрованих тварин;
? отримувати статистичну інформацію для органів державної влади та місцевого самоврядування, здійснювати комунікацію, тощо.
Зареєструвавшись в ДАР, аграрій отримує такі переваги:
? Безпека Скористайтесь зручними електронними сервісами ДАР! Перевірте стан і виправите дані про власні і орендовані земельні ділянки. Ваш контроль і вчасна реакція на несанкціоновану зміну прав на землю знижує ризик рейдерства та зменшує шкоду, завдану через помилки в реєстрах.
? Зручність і швидкість Замовляйте та користуйтеся державними послугами онлайн! Через електронний кабінет аграрія і без зайвих паперів, подавайте заявки на виправлення помилок у кадастрі, не виходячи з дому.
? Поінформованість Будьте у фокусі держави при формуванні аграрної політики! Першими дізнавайтесь про майбутні урядові ініціативи, державні та регіональні програми підтримки агровиробників. Тільки зареєстровані у ДАР користувачі зможуть подавати онлайн заявки на участь!
? Простіший доступ до кредитів Говоріть з банкірами на рівних! У майбутньому за Вашою згодою, фінансові установи зможуть отримати вичерпну інформацію про Ваше господарство безпосередньо із ДАР. Це стане Вашою перевагою у перемовинах з банками та підвищить шанси отримати кредит і зменшити його вартість!
Для проведення процесу реєстрації Вам необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП) або скористатися системою BankID. Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - це електронні дані, які забезпечують цілісність документів та ідентифікують особу. Електронний підпис може зберігатися як підпис на “токені” чи захищеному носії інформації (флешці). За допомогою електронного підпису можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах, тощо. Документи з цим підписом мають таку ж юридичну силу, як і документи, підписані власноруч. Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів і надайте заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків. Повний перелік таких центрів за посиланням: (https://czo.gov.ua/ca-registry).
Щоб розпочати реєстрацію, перейдіть на домашню сторінку (https://www.ar.gov.ua/#home). Перед тим, як почати користуватися ДАР, необхідно зареєструватися в системі. Реєстрація відбувається за допомогою Інтегрованої системи електронної ідентифікації GovID (https://id.gov.ua/). Під час реєстрації потрібно вказати:
? особистий ключ електронного цифрового підпису, за допомогою якого відбувається ідентифікація користувача;
? ім’я і прізвище;
? адресу електронної пошти;
? іншу додаткову інформацію.
Винарська Ольга, начальник Звенигородського бюро правової допомоги Смілянського місцевого центру з надання БВПД
Щоб отримати юридичну консультацію або роз’яснення з правових питань:
– зателефонуйте на номер (04740) 21498 або на безкоштовний номер системи БПД 0 800-213-103